آموزش زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته بر اساس جدیدترین منابع

آموزش زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته بر اساس جدیدترین منابع

روش های جدید و خلاقانه برای آموزش گرامر انگلیسی و لغات جدید

روش های جدید و خلاقانه برای یادگیری گرامر انگلیسی
در این مقاله به روش های نوین و خلاقانه آموزش گرامر زبان انگلیسی و واژگان جدید انگلیسی با مثال هایی از آموزش زبان انگلیسی پرداخته شده است. اگر قصد آموزش زبان انگلیسی را دارید و در مورد روش های مختلف آموزش زبان انگلیسی شک دارید، مطالعه این مقاله برای شما بسیار مفید خواهد بود
.

از تلفن های هوشمند در کلاس استفاده کنید:

 چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​تلفن های هوشمند به بخشی جدایی ناپذیر از سبک زندگی مدرن و رانندگی تبدیل شده اند. از آنجایی که بسیاری از مردم از تلفن های همراه به صورت آنلاین استفاده می کنند، استفاده از آنها در کلاس درس می تواند مفید باشد، زیرا بسیاری از معلمان تلفن های همراه را عاملی برای حواس پرتی دانش آموزان می دانند. اگر از تلفن در کلاس برای بازی و سایر فعالیت ها استفاده نمی شود، ابزار خوبی برای یادگیری است. زیرا می توانید از دیکشنری با سایر برنامه ها استفاده کنید. یکی از اپلیکیشن های تلفن همراه مورد استفاده در کلاس، دستگاهی است که از برنامه Survey Monkey استفاده می کند. این نرم افزار به شما امکان می دهد تا بازخورد خود را ارائه دهید. یا می توانید مسابقات مختلفی را بین کودکان سازماندهی کنید. به عنوان مثال، یک صفحه پر از سوالات خالی یا چند گزینه ای به آنها بدهید و از آنها بخواهید با جستجو در اینترنت صفحه را پر کنند، هرکسی که اول این کار را انجام دهد امتیاز خوبی می گیرد.


همیشه دانش آموزان خود را تشویق کنید: این نکته مهم دیگری در آموزش زبان انگلیسی به مبتدیان است. اگر کسی پاسخ اشتباهی داد، فریاد نزنید، "اشتباه می کنید!" هرگز دانش آموزان را در مقابل دیگران شرمنده نکنید. زیرا این رفتار شما می تواند شما را برای همیشه از زبان انگلیسی متنفر کند. درعوض، سعی کنید با تشویق دانش‌آموزانتان حتی زمانی که اشتباه می‌کنند، فضایی دوستانه در کلاس ایجاد کنید.

 به عنوان مثال، در یک کلاس زبان انگلیسی مبتدی، اگر دانش آموزی کلمه ای را به درستی بگوید اما فقط آن را اشتباه تلفظ کند، پاسخی مانند "OK، OK!" کلمه را بگویید و سپس آن را با تلفظ صحیح تکرار کنید تا دانش آموز را خجالت ندهید یا تلفظ صحیح را به بقیه کلاس آموزش دهید. یکی از اشتباهاتی که معلمان جدید هنگام آموزش زبان انگلیسی مرتکب می شوند این است که تصور می کنند دانش آموزان درس یا دستورالعمل های درس را درک می کنند. هنگام کار با مبتدیان، نوجوانان یا کودکان نوپا در جلسه اول، زبان آموز نباید به سبک غربی آموزش استفاده شود که در آن دانش آموزان هنگام سؤال دستان خود را بالا می برند.

https://www.vingle.net/posts/4647990


محیط و فضای یادگیری را آماده کنید:

مهم ترین عامل مؤثر بر تمرکز و میزان یادگیری زبان آموزان، محیط و فضای یادگیری است. اگر کلاس شما در مدرسه یا خانه یا هر مکان دیگری برگزار می شود. آرامش و سکوت کافی؛ روشنایی و تهویه مناسب و دمای اتاق را تنظیم کنید، حتی اگر سعی دارید حواس پرتی دانش آموزان را از بین ببرید. بهترین معلم زبان حتی اگر از بهترین منابع و روش های تدریس استفاده کنید، آموزش زبان شما خوب پیش نمی رود زیرا محل شما شلوغ است و شرایط محیطی مناسبی ندارد. در صورت داشتن پروژکتور در کلاس از ضبط صوت یا شومیز و در صورت لزوم از کتاب آموزشی ویژه یا سی دی استفاده می شود. قبل از کلاس آماده شوید تا دانش آموزان در طول کلاس وقت خود را از دست ندهند. این به شما امکان می دهد توجه آنها را در طول کلاس حفظ کنید و کلاس را با یک برنامه یکپارچه هدایت کنید.
همچنین برای یادگیری نحوه معلم زبان انگلیسی یا معلم زبان بودن مفید است
.


روش تدریس گرامر:

 این روش را می توان رایج ترین روش آموزش زبان سنتی دانست و معلم قواعد دستور زبان انگلیسی را به زبان مادری به دانش آموزان آموزش می دهد. این روش به طور کلی برای افرادی مناسب است که زبان مادری آنها تفاوت قابل توجهی با انگلیسی دارد.

روش تدریس تک زبانه: در این روش هم معلم و هم معلم انگلیسی صحبت می کنند و در حین تدریس از زبان مادری خود استفاده نمی کنند. در این روش بر آموزش واژگان تاکید شده و از وسایل کمکی نیز استفاده می شود. به این ترتیب یادگیری ظرافت های زبان انگلیسی آسان است. این روش بیشتر زمانی استفاده می شود که زبان مادری معلم و دانش آموز متفاوت باشد.


تشویق دانش‌آموزان به صحبت کردن فقط انگلیسی در کلاس: یک راه خوب برای تسهیل یادگیری این است که دانش‌آموزان را تشویق کنید که در کلاس به زبانی غیر از انگلیسی صحبت نکنند. این به دانش آموزان اجازه می دهد تا از دانش خود در زبان انگلیسی استفاده کنند و آن را بهبود بخشند. • دانش آموزان در هنگام یادگیری اصول اولیه زبان انگلیسی (سوالات اساسی، احوالپرسی، حروف و اعداد) به طور گسترده از این مهارت استفاده می کنند. در این مورد آنها انگلیسی صحبت می کنند. • اگر دانش آموز از کلمات یا دستور زبان نادرست استفاده می کند، آنها را به درستی تصحیح کنید.

همیشه تشویق کنید.

در میانه گفتگو دائماً به اشتباهات آنها اشاره نکنید.

این استراتژی با «مرا تکرار کن» یا «به من پاسخ بده» به خوبی کار می کند.


آموزش زبان انگلیسی با خلاقیت: تاکتیک های بازی مانند سال هاست که برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می شود، اما اکنون چگونه می توان آن را بهبود بخشید؟ این نکته برای معلمان باهوش تر است زیرا کمی دشوار است اما دانش آموزان شما را تشویق می کند تا بهتر شرکت کنند و زبان انگلیسی را یاد بگیرند. معلم معروف جیسون لوین که به
Fluency MC معروف بود و در نیویورک آمریکا کار می کند از آهنگ های سبک رپ برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می کند. به این ترتیب به دانش آموزان یاد می دهد که کلمات و کلمات شعری را با ریتم یاد بگیرند تا بتوانند این کلمات را راحت تر به خاطر بسپارند. این آموزش به صورت نسخه PDF نیز موجود است. او با این روش تمرینی به نتایج خوبی دست یافته و توانسته است هر 4 مهارت پایه را پوشش دهد. چرا از یک رویکرد مشابه برای آموزش استفاده نمی کنید؟ حتی اگر توانایی نوشتن متون مانند Fluency MC را ندارید، می توانید از آموزش اختصاصی آن برای یادگیری این روش و آموزش آن به دانش آموزان خود استفاده کنید.

 

منبع: آموزش زبان انگلیسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد